2014. február 11., kedd

Marci és az első hó

Idén nincs valami kemény telünk, de azért volt pár nap mikor hóba borult az udvar nálunk is, így Marci valami újabb csodát fedezhetett föl. Mikor láttam, hogy leesett az első hó rögtön gépet ragadtam és lementem Marcit kicsalogatni a hóba. Nagyon kíváncsi voltam mit fog reagálni rá. Naivan úgy gondoltam, hogy miközben ugrándozni és játszani fog a hóban végre csinálok majd róla jó téli képeket, de Marcinak mások voltak az elképzelései...konkrétan első reakciója egy nagy grimasz volt felém, majd vissza rohant és magára húzta a takaróját a kis horgászékében. Második próbálkozásra  fél órán keresztül ez a kép fogadott :


Felálló szőr és "hát itt meg mi a fene történt"  arckifejezés, ezért muszáj volt cselhez folyamodnom. Mivel minden mozgóra ráugrik gondoltam egy kis dió dobálással kicsalom a hóba, de persze esze ágában sem volt rálépni a fura hideg micsodára így szépen kikerülgette a havas részeket..




Azután próbálkoztam bottokkal, de mindig végül az ölemben kötött ki. :D




Végül gyúrtam pár hógolyót és megtört a jég. :) Elkezdett játszani a hóval.










Készítettem róla néhány felvételt is, jó szórakozást hozzá. :)

1 megjegyzés:

szuper fotok édes cica :)

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons