Idén 8. alkalommal látogatott a WSR rendezvénysorozat a Hungaroringre, és a rossz idő ellenére megforduló nézőseregből ítélve nem is utoljára.
Ez a WSR (World Series by Renault) versenysorozat nem más, mint a világ egyik legnagyszerűbb reklámfogása, mely csak úgy mellékesen jövendőbeli F1-es pilótákat nevelget.
A WSR receptje egyszerű, mégis nagyon kevesen követik. Pedig nagyon sokat javít egy márka népszerűségén egy hasonló rendezvény. (Opel, VW is szervez hasonló programokat rendszeresen a ringen, jól is teszik, azok is mindig nagyon jól sikerülnek)
1) Fogj egy versenypályát.
2) Futtass két sorozatot, tehetséges pilótákkal és erős formula autókkal.
3) Nézz körül otthon, hogy ki alkalmas arra, hogy parádézzon pár új modellel és pár régivel. Itt plusz pont, ha van egy "öreg a háznál" aki a régi, felfoghatatlanul erős, iszonyatosan kezelhetetlen, 80-as évekbeli versenyautójával driftel és forog úgy a pályán, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
4) Hozd el a dicső múltat és a fényes jövőt.
5) Hozz el egy saját motoros F1-es autót, lehetőleg olyat amivel VB-t nyertek / helyettesíthető tanulmány autóval, vagy új modell bemutatásával.
6) Told meg pár plusz programmal (Burn batak, szimulátorozás, gokart, ugrálóvár gyerekeknek)
7) Tedd ingyenessé.
+1) Ha jó fej akarsz lenni, akkor szereld ki a dudát a kiállított autókból, mert az összes ugrálóvárazásban elfáradt gyermek azon fog könyökölni egész nap.
Idén két napra mentünk, a péntekire, ami a sajtósok számára volt nyitott és a szombatira. Zömében Háfra Zsoltiékkal töltöttük a két napot (Háfra Zsolt és Tóth Krisztián - akik az RVO-nak írtak cikket az eseményről: ITT), nem nagyon volt időnk unatkozni:) Íme a képek, Niki videóját a cikk alján találjátok, vagy ha türelmetlenek vagytok, akkor ITT.
Pénteken még tárva- nyitva voltak az autók, szombaton a Clio és Megane RS-t mi már zárva találtuk délután 3 kor. Az összeset...
Így zárult a pénteki napunk. Szombaton reggel siettünk, az első F1-es bemutatót már a falról akartuk nézni. Kiterveltük, hogy az F1-es bemutató előtt/után elkapjuk a Coulthardot egy közös képre, vagy legalább egy sima képre, de tudtuk, hogy esélytelen lesz, akkora tömeg lesz.
Mikor DC slattyogott visszafelé sikerült elkapnunk egy (sok) közös képre, jófej volt nagyon, hogy megállt nekünk:) Délután a paddockban is ellehetett Őt csípni:)
A 2.0-ás autók versenyét a Lotus garázsából néztük, mert az MP-s pilóta indult az első helyről. (Ez az a csapat, ahol a már emlegetett Daniel de Jong is versenyzik)
Volt busz a fotósoknak, így először jött össze az 1-es kanyarból a fényképezés. (gyalog nagyon nagy táv az 1-es kanyartól átkocogni a síkánig)
Niki videója az eseményről:
Z
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése