2014. november 27., csütörtök

Adventi koszorú

Hétvégén lesz Advent első vasárnapja. Ha te is izgalommal várod a karácsonyt, készíts adventi koszorút és számold a napokat! Nagyon sokféle lehetőség van koszorú készítéséhez, én egy hagyományos koszorút csináltam idén. Ezt fogom megosztani most veletek hátha kedvet kaptok, vagy ötleteket sajátotok elkészítéséhez. :)




Hozzávalók:

koszorú alap
drót
4 gyertya
gyertya tüske
szalagok
díszítőelemek
zöld
metszőolló
ragasztópisztoly












Első lépésben az alapra feltűzdeltem kis drót darabok segítségével a zöld fenyőágakat. Ez az egész koszorú legnehezebb része szerintem. Azután a gyertyatüskéket is beletűztem.

 











A gyertyák közé szalagot kötöttem. Óvatosan beleszúrtam a gyertyákat a gyertya tüskékbe. Azután ragasztópisztoly segítségével elhelyeztem a díszítőelemeket rajta. A karácsonyi csillogást egy kis csillámporral fokoztam. Így készült az én adventi koszorúm. :)



Jó munkát a saját koszorútokhoz és további jó karácsonyi készülődést!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons