2014. december 31., szerda

Visszatekintés 2014-re

2014 intenzív pótlással kezdődött és egész januárban próbáltam utolérni magam, miközben Dzsana ontotta az órás posztokat. A blog nagyon jól futott, szeptember végi indulásunk óta már több mint 20 ezer látogatással sikerült zárni a 2013-as évet.

1. Formula autót mindenkinek!

Az első tényleg 2014-hez tartozó poszt, a "Hogyan készül az autóversenyző?" posztsorozat tagja, Levit faggattam arról, hogy hogy tud egy halandó formula autóba kerülni, viszonylag gyorsan, viszonylag elérhető áron.

2. Norbi Ferrarija



Februárban sikerült befotóznom Norbi barátomtól kapott, 1:18-as F1-es autót. A kép színeivel sokat játszottam, mire összejött ez a - szerintem - szép színvilág.

3. Marcica


2014 nagy szerzeménye volt Marci, a szentei cica, aki sajnos azóta jól lelépett otthonról. Nagyon barátságos cica volt, szerintünk a bagzás után ott maradt valakinél.

4. Levi és az E46

Levi 2014-es első versenye, amin sajnos nem tudtam jelen lenni, de Háfra Zsolti ott volt és nem kímélte a gépét. Sajnos a képek Facebookról voltak belinkelve, úgy látszik ez nem volt túl jó ötlet.

5. Mi folyik a ringen?-Előzetes


Mi, mi , hát autóverseny:) Háfra Zsoltival garázdálkodtunk a szervizúton, ez az alkalom volt az idei első motorsportos fotózásom. Először fotóztam a fiatalokat így együtt: Benyó Mátét , Keszthelyi Vivient , Nagy Danit és a szintén fiatal Csuti Lacit :)

6. BFR DRIVER ACADEMY KUPA


Végül felkerült az összes kép a fentebb említett eseményről. Nagyon izgalmas volt ilyen félig esős körülmények között fotózni.

7. WTCC - HUNGARORING


Végre idén megtudtam oldani, hogy mind a két napon ott lehessünk a WTCC hétvégéjén, szombaton beálltunk az F1-en annyira megkedvelt helyünkre (célegyenesre ráfordító) és kegyetlenül végig fotóztam mindenkit aki pályára jött. Ezen a hétvégén még nem is sejtettük, hogy Norbi élete egyik legjobb szezonja lesz, ez a bátortalanul indult év, de az biztos, hogy a ringen is olyat mutatott, amilyet eddig még nem nagyon, sajnos a technika itt még közbe szólt. De persze ettől függetlenül vasárnap őrjöngött az egész ring:)

8. Tanulmányautó nézőben - Opelnap


Az éves oszlopos programok első "oszlopa" az Opel nap, amire már negyedik alkalommal látogattunk ki, ezúttal is fényképező nélkül:) Kellemes autónézegetős program volt, Tankcsapda koncerttel a végén, sőt még egy tanulmányautót is hoztak.

9. Meglepetés a ringen


Elég hosszú és tartalmas vizsgaidőszak után az egyik legjobb levezetés egy jó kis fotózás, úgyhogy jeleztem a Time Attackos fiúknak, hogy kinéznék hozzájuk lőni pár képet. Mivel Waro barátommal régen bandáztunk, és nem rég vett gépet, kihívtam Őt is. Ő inkább motoros mint autós, de hát gondoltam csak elleszünk. Erre mikor kiértünk, kik nyitottak? Hát a motorosok:) Én se tudtam, hogy kint lesznek, örültem nekik, mivel még sose sikerült motoros napot úgy összehozni, hogy a szerviz útról tudjam fotózni őket.

10. A MILC varázsa



Niki gépének méltatása, és régi obik újra használatban. Sajnos az állvány gyűrűt azóta se sikerült rá beszerezni, de már megvan a megoldás, viszont 2015-re marad - ha Nikinek kelleni fog videóra a nagy obi.

11. Time Attack


A Time Attackra visszatérve, közben megérkeztek az autós képek is.

12. Időutazás a város közepén


A blog legnépszerűbb posztja, a 2014-es Velodrome Millenárisról készült posztunk. Az év egyik legjobb rendezvénye volt, félelmetesen hangulatosra sikerült. Aki teheti, jöjjön ki 2015ben (is)!

13. Ilyen a BOX


Idén először Zsoltival és Krisztiánnal támadtuk a ringet és a társaság elég sokat dobott a hangulaton. A boxutca látogatás is elég mozgalmasra sikerült, ráadásul összejött egy autogram is az egyik pilótától. Akkor még gondolni se mertem arra, hogy még egy forma 1-es pilótától tudok kérni egyet, ráadásul gyerekkori kedvencemtől. De erről majd később. Ilyen tömegben csak egy valamit lehet tenni, ha az ember valamiféle anyagot összeakar hozni. Felteszi a legkevésbé féltett obiját, gép fel és gyötri az expo gombot.

14. Az "én kis F1-em"


A szokásos helyünkön kezdtünk, a 14-es kanyarban, majd délután csatlakoztunk Zsoltiékhoz. Ez már sokadik alkalom volt, hogy nap végére már nagyon spórolnom kellett az akkuval, úgyhogy jövőre muszáj lesz vinnem még egy akkut. Vagy kevesebb képet lőni. Bár idén is keveset akartam...úgyhogy marad a plusz akku.

15. Jó omen Levinek


A HF Racing élményautóztatásán sikerült fotóznunk és videóznunk Nikivel, azonban ami a legfontosabb volt, végre sikerült Levit autóban is lencsevégre kapnom:)

16. Daniel De Jong


Idén a ringen a GP2-es mezőnyben is volt ismerős arc, Krisztián és Zsolt új barátjára is kiemelt figyelmet fordítottam a hétvégén.

17. Új játékszer ami megint a kutyán csattan



Kicsit későn sikerült dűlőre jutnunk sportkamera ügyben, de szerencsére úgy alakultak a dolgok, hogy még a nyaralás előtt megérkezett, annyival, hogy még próbálgatni is volt időnk. Persze ki máson, mint Doriszon.

18. Renónap a ringen


A Renault családi versenyhétvégés rendezvénye, WSR a ringen. Nagyon sokat rohangáltunk, de nagyon sok élménnyel lettünk gazdagabbak. Nagyon közelről láthattunk forma 1-es autót és pilótát :). Gyermekkori kedvencemmel, David Coultharddal összejött a közös kép és még autogrammot is kaptam tőle:) Szintén kiemelt eseménye volt az évnek számomra.

19. VW találkozó



Az oszlopos kötelező programok záró tagja, nagyot dobbantott a VW szeptember végén a ringen. Volt tesztvezetés és mindent kihoztak ami Golf, mi több, idén már a többi VW-s se volt "kirekesztve". VW találkozó lett a Golf találkozóból.

20. Hová tűnt Levi?

Még idén, év végén sikerült elcsípni Levit egy interjú erejéig, összefoglalás a 2014-es évének második feléről. Ha eddig követted Levit, akkor ez a poszt biztos tetszeni fog, ha eddig nem, akkor érdemes elkezdeni, mert most kezd izgalmas lenni a történet.

21. Szilveszter Rally


Idén végre összejött az első rallys fotózásom digitális géppel. A murvás szakaszos képek még hiányoznak a listámról, de majd jövőre... Nagyon örültem, hogy sikerült kilátogatnunk, a nagy hideg ellenére élvezetes nap volt.

Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons