2014. december 27., szombat

VW találkozó - A családinap kategória győztese

Már egy ideje, minden évben van fixen három program a ringen, ami ingyenes (jó a Golf napra 300ft a belépő) és érdemes rá családostul kivándorolni. A tapasztalatok alapján konkrétan családinapnak az Opel és a VW rendezvényét lehet nevezni, a Renault bulija, a WSR, inkább egy családbarát versenyhétvége.

Általában mindegyik nagyon jól szokott sikerülni és örömmel megy el az ember következő évben is.
Idén a VW rendezvénye zárta a sort, szeptember végén gyűltek össze a VW tulajok és márkaszimpatizánsok a Hungaroringen. Idén már nem Golfnap címen futott, hanem VolksWagen találkozóként, így nem csak a Golfosok parkolhattak kedvező helyen, "falkába" tömörülve, hanem a többiek is. Igaz a paddockba így is csak Golfokat válogattak a szervezők.

Idén is volt tombola, a fődíj pedig egy nagyon szép állapotú, piros , 3as Golf volt, amit Niki ki is nézett magának, így megint autót nyerni mentünk - lelövöm a poént: olyan sikerrel mint tavaly :).

Erre a rendezvényre érdemes viszonylag hamar érkezni, mert az első 5 ezer belépő mellé lehet vásárolni +40Ft-ért tombolát.

A rutinos Golf/VW- Nap/Találkozó látogató első útja a média parkoló előtt elhelyezett sátortáborhoz vezet, ahol lehet jelentkezni különféle dolgokra. Én mindig a tesztvezetés szerű dolgokat célzom meg. 11 körül érkeztünk, sajnos a Golfos- Continentalos műgyantás bulira már nem volt hely, amit azért nem bántam, mert így mehettünk terepezni. Lehetett választani, hogy vagy durva útvonalon visznek egy T3-as Syncroval (ez a 4x4 VWül), vagy Tiguannal kalandozhatott az ember dimbes dombos vidéken. Volt még két Amarok-os út, az egyik az épített offroad mászókás parkba, a másik pedig egy erdei útvonalra. Én utóbbit választottam, erről szerencsére lett videó is:)

Őszintén szólva, én annyira jól éreztem magam a rendezvényen, hogy egy darab képet nem készítettem...Niki NoPro-ja (SJ4000) velünk volt és Waro barátom is hozott gépet, így a fotózást kiadtam neki - október eleje óta várja is, hogy mikor rakom ki a képeit :). (Most Waro, most!)

A VW nagyon kitett magáért, szuper rendezvényt tudtak összepakolni.
A paddock részen a szokásos kiállítások voltak kirakva, Golfból elhoztak minden verziót, volt 1-7ig minden, volt Variant, volt GTI, volt e-Golf , volt Golf GTE - ez egy hibrid Golf, benzin motor+elektromos motor, hálózatról tölthető - volt Golf Sporstvan (amit régen Golf Plusnak hívtak, és utóbbi név kifejezőbb is, ez egy egyterűsített Golf), R32 szerintem csak a tulajdonosok által kiállított autók között volt, ha jól emlékszem...



Voltak kiegészítők, régi VW-k...




még a GTI Vision Gran Turismot is elhozták nekünk a ringre. A paddockban a napot Belga koncert zárta.



Volt egy rekord kísérlet is, a Magyar Postával közös, egy helyről, egy időben feladott üdvözlőlapok kategóriájában, amiről végül nem találtam semmi infot, hogy sikerült-e.

A paddockban hihetetlen kincseket lehet ilyenkor találni, fiatalabb fiú rokonokat/ gyereket érdemes ilyen helyre kihozni, mert egy nap alatt végig lehet nekik mutogatni szinte mindent, ami miatt ilyen népszerű a márka. Párat kiemelnék - amikről kép is lett:)


1.9 TDI - szerintem ez a motor legalább annyira egybe forrt a "VW"-vel, mint Emily a Rolls-al. Tudom, sok változat kijött, de ki az, akinek a VW-ről nem ez jut eszébe?...


...hát például az, akinek a VR6 jut eszébe:) Az, hogy ez a "kis" blokk bekerült még egy 3-as Golfba is, már az is nagy szó és marha nagy húzás volt a VW részéről, hogy bevállalták - ez a blokk még az egy mérettel nagyobb Passatot is igencsak szépen mozgatta. Ennél nagyobb már csak az, mikor valaki vesz egy 3-as kabriót (amit nem szereltek VR6-os motorral), úgyhogy úgy dönt, hogy Ő majd belerakja :D Gyönyörű munka, amúgy az egész autó nagyon ízléses és szép volt. Én mondtam, hogy itt minden van.


És persze egy csomó, tovább gondolt régebbi Golf is ott állt a paddockban, egy közös volt bennük: mindegyiken látszott, hogy nagyon szereti a gazdája.

Lehetett gokartozni, az offroad pálya felé elindulva az ember belebotlott a Bogár gyűlésbe és a "Hippi faluba", ahol a Transzporterek gyülekeztek. A hippi falu valami hihetetlenül fantasztikus és jó ötlet volt, kaptak egy külön színpadot az esti koncertekhez, és az egész olyan volt, mint egy kis időutazás, a díszítés és az autók hatalmas hangulatot csináltak:)


Aki az erdei "sétára" akart menni ezek közül választhatott, a leghátul álló fekete Tiguan a dimbes dombos terephez járt.


Én a szürke, dobozost vittem el, utólag néztem, hogy már csak a rendszám miatt is az volt a legjobb választás:) Maga az Offroadozás nekem hatalmas élmény volt, még akkor is, ha az instruktor tanácsai alapján az autó magától is végig talált már az ösvényen:) Az Amarok egy Pick Up, tehát hivatalosan ez egy "teherautó", de hihetetlen kezes és finom volt még annak ellenére is, hogy ilyen nagy batár. Az elektronikus lejtmenet vezérlő nekem nagyon nem tetszett, lehet másképp gondolnám, ha már estem volna terepen, de szerintem ahol mi mentünk, ott felesleges volt. Nagyon furcsa volt ilyen rossz úton, így menni az autóval, de neki meg se kottyant. Nagyon szépen szedte a lábát, bár ebben nagy szerepe volt a 2 literes, 180 lovas, biturbó diesel motornak és a 8 fokozatú triptronicnak is. Erről kaptok egy videót is. Páran tettek rosszindulatú megjegyzést arra vonatkozólag, hogy hát ez nem is igazi terep, persze, a VWnél se hülyék ülnek, hogy sorra küldjék be a zömében aszfalton nevelkedett népet összezúzni a 13 mFt-os autókat a dzsinnzsába. Amellett szerintem ez így nagyon kellemes volt, Waro barátom meg is jegyezte, hogy "Ej, kéne megint venni egy Endúrót".



Itt pedig egy kis összefoglaló videó a rendezvényről:



Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons