2015. április 24., péntek

SJ terepen

Már nagyon régóta vágytam sportkamerára, amit hurcolhatok magammal mindenhova, de a GoPro-k mindig túl drágának, az olcsóbb kategóriások pedig túl gagyinak bizonyultak. Tavaly találtam rá az SJ 4000 sportkamerára, amit nyáron meg is rendeltem. Azóta hurcolom magammal mindenhova és nagyon meg vagyok vele elégedve. Ár-érték arányban szerintem a legjobb vétel.





Eddig ezekben a posztokban találkozhattatok vele: 


Ez az egy év alatt alkalmam volt kipróbálni szárazföldön, vízben, víz alatt, hóban, esőben, napsütésben, sötétben, biciklin, autóban, de sajnos ezekről nem mindig születtek publikus videók, amit most igyekszem bepótolni. Erdőbe nem jártam még SJ-vel, ezért most készítettem nektek az első erdei közös tekerésünkről egy terepes videót. Szerintem a fény és útviszonyokhoz képest itt is teljesen jól szuperált. Szerintetek?


2 megjegyzés:

Kedves Niki! Ismerem a terepet, ebből rájöttem, hogy tudsz montizni, innen csak egy lépés volt, hogy kitaláljam. Te a PCCC korábbi bajnoka voltál. Lassan itt az idő újra edzésbe állni! üdv fgy

Kedves fgy! Köszönöm a dicséretet, igen lehet, hogy ideje lenne már. :D

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons