skip to main
|
skip to sidebar
Zár-Idő
Témafüggő és független fotóblog
Főoldal
Órák
ALSI
Glashütte
Longines
Pobeda
Poljot
Seiko
Sully
Tag-Heuer
Tissot
Motorsport Fotó
Drift
ETCC
WTCC
ETRC
Forma 1
Magyar Gyorsasági OB
Totalcar Pályanapok
Első pályanap
Harmadik pályanap
Negyedik pályanap
Fotó
Videó
Hogyan készül az autóversenyző?
Receptek
Dzsana eladó órái
Vatera
Ebay
Ajánlott oldalak
Totalcar
Rallyfanatic Világ Online /RVO/
RC-HU
HF Racing
Balázs Federer
Versenynaptár 2018
Instagram
Kapcsolat
Z - maszlikzoltan@gmail.com
Niki - kincsesnikolett@gmail.com
Dzsana - dzsana@gmail.com
2016. január 18., hétfő
1948-as cseppfüles, 36 mm-es Tissot Cal. 27 felújítása
13:29
Unknown
No comments
1948-as cseppfüles, 36 mm-es Tissot Cal. 27 felújítása
Köszönöm a figyelmet!
Posted in:
Dzsana
,
Idő
,
Óra
,
Tissot
Újabb bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Főoldal
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
Információk
Cimkék
Blog arhívum
Ver. 1.20.
Cimkék
_NA_
(8)
1000D
(5)
20
(1)
2013 - Z összefoglaló
(1)
2014
(5)
2014 összefoglaló
(1)
2015
(4)
2016
(13)
2017
(9)
2018
(2)
Admiral
(1)
ALSI
(1)
audi
(1)
Audi TT
(1)
Bakó Csaba
(3)
Bestof
(1)
Blancpain
(1)
BlancpainGT
(1)
BME
(1)
BMW
(1)
Bubi
(1)
Buborék
(1)
Canon
(2)
cica
(1)
Civic
(2)
classic
(1)
Daniel de Jong
(1)
Dorisz
(2)
Dzsana
(45)
E46
(1)
endurance
(1)
EPL-1
(2)
etcc
(1)
etrc
(6)
F1
(5)
f2
(1)
F3
(1)
F310
(1)
Ferrari
(7)
formula
(6)
Fotó
(88)
Gender Racing Team
(2)
Glashütte
(2)
Golf-találkozó
(2)
gp2
(1)
grid
(1)
gridgirls
(2)
GRT
(2)
gt
(1)
gt3
(1)
gyorsasági
(4)
György Anett
(1)
Háfra
(2)
Háfra Zsolt
(1)
HF Racing
(10)
Hogyankészülazautóversenyző
(11)
Honda
(6)
Hungaroring
(45)
hungaroring classic
(1)
hungaroring classic 2017
(1)
Hungaroringclassic
(1)
Idő
(42)
Jaeger LeCoultre
(1)
JAS
(2)
Kamion
(9)
Kamionfesztivál
(6)
KIA
(1)
Kiss Norbi
(9)
Krajnyák
(1)
Longines
(1)
lotus
(1)
M4/3
(2)
MagyarOB
(17)
MAMS
(1)
MAN
(1)
Marci
(3)
Marcica
(3)
Marvin
(1)
Mercedes
(1)
Michelisz
(7)
MILC
(2)
Monza
(1)
motor
(2)
motorsport
(49)
Nagy Dani
(3)
Nagy Norbi
(2)
Niki
(37)
NoPro
(6)
Norbert
(3)
Norbi
(4)
OBII
(1)
oldtimer
(1)
Olympus
(5)
Opel
(2)
Opel Monza
(2)
Óra
(47)
Oxxo
(5)
pannonia
(1)
pannoniaring
(7)
Pizza
(1)
Pobeda
(1)
Polestar
(1)
Poljot
(3)
porsche
(1)
rajtrács
(1)
rajtrácslányok
(3)
Receptek
(5)
Renault
(2)
Roamer
(2)
RVO
(1)
Seat
(1)
Seiko
(1)
sidecar
(1)
SJ400
(4)
SJ4000
(4)
Sully
(1)
Suzuki
(3)
Szabo Zsolt
(2)
Szilveszter Rally
(1)
Tag
(1)
Tassi Attila
(1)
Tissot
(4)
Totalcar
(10)
TotalcarPalyanap3
(1)
TotalcarPalyanap4
(9)
TT
(1)
Velodrome
(1)
Velodrome MIllenáris
(1)
Videó
(24)
Vogel
(1)
Volentér Balázs
(1)
Volkswagen
(1)
Volvo
(4)
VW
(1)
Waro
(2)
WSR
(3)
WSR 2013
(1)
WSR 2014
(2)
WTCC
(10)
wtcr
(1)
XC60
(1)
Z
(48)
Zengő
(6)
Zoli
(1)
Zozó
(96)
Blog archivum
►
2018
(3)
►
május
(2)
►
január
(1)
►
2017
(11)
►
október
(1)
►
szeptember
(1)
►
augusztus
(2)
►
június
(1)
►
május
(4)
►
április
(1)
►
január
(1)
▼
2016
(38)
►
december
(2)
►
október
(3)
►
szeptember
(3)
►
augusztus
(4)
►
július
(3)
►
június
(7)
►
május
(1)
►
április
(6)
►
február
(3)
▼
január
(6)
FORTIS SPACEMATIC javítás, végül mégiscsak service
1950-es Vintage Marvin Cal. 560 felújítása
1948-as cseppfüles, 36 mm-es Tissot Cal. 27 felújí...
38 mm-es cseppfüles Roamer MST 402-es felújítása
38 mm-es vintage Roamer MST 402 felújítása, kommet...
Wostok Komandisrkie Automatic "0" service.
►
2015
(17)
►
december
(3)
►
november
(2)
►
október
(1)
►
szeptember
(3)
►
július
(1)
►
május
(1)
►
április
(4)
►
március
(2)
►
2014
(41)
►
december
(5)
►
november
(1)
►
szeptember
(1)
►
augusztus
(4)
►
július
(4)
►
június
(2)
►
május
(4)
►
április
(5)
►
március
(1)
►
február
(6)
►
január
(8)
►
2013
(68)
►
december
(5)
►
november
(8)
►
október
(12)
►
szeptember
(43)
Share
Népszerű posztok
1950-es Vintage Marvin Cal. 560 felújítása
A mai témánk egy, az 1950-es években gyártott, az akkori korban nagy tokozásúnak számított 37 mm-es tok átmérővel rendelkező Marvin karóra....
Hogyan készítsünk Molnija zsebóra beépítést.
Megszületik a felismerés, hogy ó, kell egy zsebóra beépítés. Nosza, csináljunk hát egyet, ismertetem a lépéseit. Rendelj internetről egy un...
Meister Anker Valjoux 7750 Chronograph Automatic service
A minap eszembe jutott, hogy az egyik leggyakoribb, chronograph automata szerkezet szervizét még én magam nem is publikáltam. Vásároltam ma...
A nagy Pobeda project
Az egyik piacolásom alkalmával megvettem egy óracsomagot, csak egyben volt eladó, és volt benne egy szép, fekete számlapos, centrálos Pobeda...
Kinek nem Inge(rsoll), ne vegye magára.
Az Ingersoll óramárkát 1892-ben alapították az Egyesült Államokban. Amit a ford T-modell jelentett az autóiparnak, azt jelentette az Inger...
Ecseri úti kalandok
Úgy hozta az élet, hogy megkért egy barátom, hogy szombaton menjek fel vele Budapestre, mert lőtt valami bútort a vaterán, és segítsek neki...
Színváltós BWC Courage wehrmachtswerk
Eme szösszenetben nem csak egy óráról szeretnék szólni, hanem magukról a wehrmachtswerkekről. Magát a bejegyzést az indikálta, hogy eg...
Az óragyűjtői szenvedélyem kezdetének története
Kb. 2 évvel ezelőtt történt, hogy az akkor már 10 éves Tissot PR50 mellé kellene egy másik óra is, míg végül megvettem a második komolyabb ...
Wostok Komandisrkie Automatic "0" service.
Egy újként vásárolt Wostok Komandirskie automata karórával nyitom meg a 2016-os év bejegyzéseit. A tulajdonosa két hónapig várt rá, mire ...
A sírból visszahozott Orient automata.
Eme bejegyzés címének magyarázata az, hogy az alábbi Orient órát már temették az egyik facebook órás csoportban. Történt ugyanis, hogy a ga...
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le:
Free WordPress Themes
| Bloggerized by
Lasantha
-
Premium Blogger Themes
|
Elf Coupons
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése