Hogyan készül az autóversenyző? posztsorozatunk legújabb tagja, melyben Baukó Levente /becenevén:Svéd/ karrierjét követjük nyomon, immáron "élőben".
Télre és egyetemre való tekintettel kicsit belassult a sorozatunk, de ez nem jelenti azt, hogy Levi és csapata ne munkálkodna a háttérben. Mindig van miről beszélni, de nem mindig gyűlik össze a posztra való anyag, sok az olyan téma ami még bizonytalan vagy nem végleges.
Ez az alkalom is úgy alakult, hogy tervbe volt egy téma aztán más lett belőle. Eredetileg Levit vadi új szerzeményeiről akartam faggatni, a Levis sapikról (nem LEVI'S...illetve de, de nem úgy). Aztán a nagy szervezésben még alakulóban vannak a dolgok a ruhákkal, Levis weblappal kapcsolatban így sokat erről nem lehet mondani, de az biztos, hogy a sapi nagyon jól sikerült.
Z: A helyszín az mindig ugyanaz? Ha igen, akkor hol szokott lenni?
L: Változó, bár tavaly például csak a Tököli reptér aszfaltcsíkján lehetett száguldozni.
Z: Szóval oda megy az ember - gondolom egyszerre több jelentkező megy - mi történik ott?
L: Van egy elméleti felkészítés, instruktorokkal, pálya bejárás majd mindenki megteszi köreit:).
Z: Az autóról tudsz mondani pár szót?
L: Persze. Ez egy formula autó, név szerint: Formula Opel-Lotus. 175 lóerő de mindösszesen csupán 475 kg. Sima H váltó van benne mint az utcai autókban, 4 sebességes.
Z: Azok kedvéért akik nem nagyon tudják hova tenni ezeket az adatokat, mit tudnál mondani, amivel be lehetne lőni, hogy kb milyen szintű gépről van szó?
L: Szerintem elég ha csak annyit mondok, hogy régen ez volt a Forma 1 előszobája, ilyennel versenyzett Barichello és Verstappen is például. Szóval mondhatni, hogy igencsak komoly technikát rakunk a jelentkezők alá.
Z: Elsőre talán így már túl komolynak is hangzik a dolog:) Mennyire kell félni egy ilyen autótól, hogy boldogul vele egy átlagos sofőr?
L: Nagyon barátságos gép, iszonyatosan tapad és könnyen kezelhető. Nem szokott gondot okozni az embereknek, nyilván aki ilyenre eljön az kellő tisztelettel is áll az autóhoz (és ez nagyon fontos). De egy reptéren van hova esni ha gond van, lényegében végtelen bukótér áll rendelkezésére az embernek:)
Z: Privátban elég sokszor emlegetted nekem ezt az autót, ennyire szereted, vagy csak reklámozol?
L: Hehe:D 2013-ban elég sok időt töltöttem el ezzel az autóval, volt alkalmam vele elég sokat menni és nagyon megszerettem. Ha minden igaz idén még többet tudok vele tesztelni, szóval igen, mondhatjuk hogy meglehetősen kedvelem.
Z: Árakkal kapcsolatban, a honlapon fel vannak tüntetve és a többi autózós programhoz viszonyítva nem is tűnik vészesnek.
L: Nem, egyáltalán nem az, de egyrészt vannak bizonyos kuponos oldalak, amin keresztül még jobb áron hozzá lehet jutni, másrészt pedig az idei árak még nincsenek kint. Sok dologtól függ az ár nem csak a csapaton múlik így nem tudok rá mit mondani még.
Z: Majd ha lesz valami biztos akkor szólj és kirakjuk.
L: Oksa:) Ja, igen, még annyi, hogy van egy onboard videóm erről a Tököli pályáról, nem tudom, hogy érdekelne-e...
Z: ...remélem nem komoly a kérdés.
Íme az emlegetett videó:
Köszönjük Levinek az infókat, hogy idén hol és mikor (és milyen minőségben) találkozhattok vele, az még nem dőlt el, de Levi igyekszik mindent megtenni azért, hogy a lehető legtöbbet versenyezhessen.
Ha kedvetek támadt formula autót vezetni akkor keressétek a HF Racinget és próbáljátok ki milyen egy ilyen kis méregzsákot terelgetni!
Z
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése