WTCC - Vasárnap - Beszámoló

A mai nap iszonyatosan eseménydús volt, és elég tetemes mennyiségű képet sikerült felhalmoznom, így egy kis időbe fog telni, amíg átnyálazom a képeket.

A MILC VARÁZSA

Ez a csodás ebben az M4/3-as rendszerben, hogy (szinte) mindent fel tud rá rakni az ember. Így ez a két üveg még jó darabig aktív lesz, ahelyett, hogy a padláson/szekrényben porosodna/gombásodna. Hát nem nagyszerű?

MEGLEPETÉS A RINGEN

Waro barátomat sikerült beleugratni egy gép vásárlásba (bár nagyon noszogatni nem kellett, mert egy ideje már nézelődött) és megbeszéltük, hogy ha vége a vizsgaidőszaknak, akkor elmegyünk majd fényképelni együtt. Június 23.ára volt hirdetve egy Time Attack futam a ringen, gondoltam ez megfelelő lesz, már a múltkori pályanapon is láttam Waron, hogy tetszene neki ez a sportfotó téma.

AMERIKAI PALACSINTA MEGGYES CSOKIKRÉMMEL

Íme egy újabb gyors kedvenc nasi recept. Bátran ajánlom ha tortára van szükséged, de nem akarsz sokat bíbelődni, ha kiadós reggelire vágysz vagy csak ha valami csokiban tocsogósra van szükséged MOST GYORSAN! :D

TANULMÁNYAUTÓ NÉZŐBEN - OPEL NAP

Először 2011-ben rendezte meg az Opel a Hungaroringen családi napját, az Opel Magyarország 20. születésnapja alkalmából. Akkor Waro barátom szólt, hogy jöjjünk ki, mert lesz Tankcsapda koncert. Úgy voltunk vele Nikivel, hogy ha már odamegyünk ingyen koncertre, akkor legalább illik előbb menni és megnézegetni az autókat. A közösségi autó nézegetés annyira jó hangulatúra sikeredett, - a többi, érdekes program mellett - , hogy azóta hagyománnyá vált a májusi Opelozás és Tankcsapdázás nálunk is. Meg még rajtunk kívül 40 ezer embernél, így szerencsére mondhatjuk, hogy van rá igény, hogy minden évben megrendezzék.

AMIKOR A SZERENCSE IS MELLÉM PÁRTOL, MIREXAL SUPERAUTOMATIC

Megláttam vaterán egy Mirexal Superautomatic karórát, eléggé lepukkant állapotban, nem működőképesen hirdetve. Az acél tok és a plexi is eléggé lepukkant volt, de ennek ellenére meg akartam szerezni, mert a számlapja nagyon szép volt képek alapján, továbbá van/volt már több Mirexalom is, és valahogy mind szép.

BFR DRIVER ACADEMY KUPA - KÉPEK

Múlt hétvégén került megrendezésre a Hungaroringen a BFR Driver Academy Kupa, melynek szombat délelőttjét a pálya mellett töltöttem és ezennel meg is osztom veletek az eredményt.

HÚSVÉTI BÁRÁNYOK

Közeleg a Húsvét, egy újabb ünnep ami mindenkit lázba hozz, kit ezért kit azért, de egy közös, mindenki készül rá. Ebben az évben úgy döntöttem tojások helyett bárányokkal várom a kedves és kedvetlen locsolókat. Ezeknek az elkészítési menetét osztom most meg veletek, hátha hasznát veszitek, vagy ötletet, húsvéti hangulatot kaptok tőlük. :)

MARCICA

Mivel a hétvégén nagyon szép idő volt, Nikivel beterveztünk egy kis macska fotózást. Marcicát kissé inaktív állapotban sikerült "elkapni", pont ebéd után volt, de azért megtett minden tőle telhetőt:)

MEGLEPETT EGY KÜLÖNLEGES SZERKEZETŰ RICHARD AUTÓMATA KARÓRA!

Pár hónappal ezelőtt vásároltam egy nagyobb óracsomagot, amelyben leginkább szovjet órák voltak, meg egy pár darab svájci. Volt benne egy acél tokos, automata svájci óra is, Richard névvel, de meg sem mozdult a szerkezet. Mivel egyáltalán nem működött, eddig nem foglalkoztam vele, de tegnap este rászántam magam, és elővettem.

2014. augusztus 1., péntek

Az "én kis Forma 1-em"

Idén történt meg harmadjára, hogy unokaöcsémmel kilátogattunk a Forma 1-re. Eddig (és idén is - sajnos-) óvatos duhajok voltunk és nem mertük bevállalni a 3 napos álló jegyet,csak az egy 1 napos ülőt a Silver3-ban. Mindig volt egy jó kifogás;
-Áh, így van ülőhely
-Áh, itt lehet fényképelni rendesen
-Kitudja mit látni az állóhelyekről
-Az úgyis csak úgy buli, ha többen vagyunk

Sajnos mire kiderült, hogy több ismerősöm is jön a futamra, addigra már betáraztunk 1-1 jegyet, a fotózásra szerintem legalkalmasabb szektorba: a Silver 3-ba. Ez a 14-es (utolsó) kanyarnál található lelátó, látni lehet , hogy viselkednek kanyarban az autók; féktáv, kigyorsítás, csúszkálás, minden van.

Reggel mindig 8-kor indulunk, így kényelmesen letudunk ülni 9:45 környékén a helyünkre. Hogy mennyire lehetett érezni a visszaesett érdeklődést? Negyed 9-kor sikerült elindulni és 9:05 kor már bent voltunk a Hungaroring területén. Persze így is meglehetősen sokan voltak, de nem volt zavaró a tömeg, tavaly rosszabb volt. (Pedig a vasárnapi, az a szezon eddigi egyik legjobb futama volt)

A reggel mindig harmatos, de szépen lassan azért megtelnek a lelátók
Amire nagyon kíváncsi voltam, azok a hangok. Emlékszem, mikor első alkalommal meghallottam a boxutcából elrajtoló Catarham-et, még a 2.4-es V8as érából. Gyönyörűen szólt... és ahogy jöttek ki, egymás után, az valami fantasztikus volt! Az első 10 percig. Utána erősen zavaró lett, de a füldugó sokat segített a dolgon.

Mikor az első V6-os elhagyta a boxutcát, akkor erős gumicsikorgást lehetett hallani és valami szolid motorhangot. Halkabbak lettek tényleg, de igazából ez csak annyit számít, hogy így nem kell füldugó. (Bár 1,5 óra sok ebből a hangból is, 1-1 etapra néha én is dugóztam)

Amúgy ez nem egyedi akció volt, nagyon sokan ültek fülvédőben, ennek tükrében még jobban nem értem a hang miatti bánkódást - ami szerencsére eléggé múlóban van. Ha már hang, akkor ide rakom, hoztam nektek egy videót a hangokról:



Azért még így sincs az a nagy csönd...
Ennek a kanyarnak hátránya, hogy mindig ugyanott ül az ember, tehát a végén lesz a 22 autóról, 600 ugyanolyan képe. Akkor jöjjenek első körben az autók, a 14es kanyarban:

Infiniti Red Bull Racing

#1 - Sebastian Vettel


#3-Daniel Ricciardo

Mercedes AMG Petronas F1 Team:

#44 - Lewis Hamilton
 

#6 - Nico Rosberg

Scuderia Ferrari:

#14 - Fernando Alonso


#7- Kimi Raikkönen

Lotus F1 Team:

#8- Romain Grosjean


#13- Pastor Maldonado


McLaren Mercedes:

#22- Jenson Button

#20- Kevin Magnussen

Sahara Force India F1 Team:

#27- Nico Hülkenberg

#11- Sergio Pérez

Sauber F1 Team:

#99- Adrian Sutil

#21- Esteban Gutiérrez

Scuderia Toro Rosso:

#25- Jean-Éric Vergne


#26- Danyiil Kvjat


Williams Martini Racing

#19- Felipe Massa


#77- Valtteri Bottas ( BO77AS)

Marussia F1 Team:

#17- Jules Bianchi

#4- Max Chilton


Team Caterham:

#10- Kamui Kobajasi

#9- Marcus Ericsson


Mielőtt elhagynánk a szektort, mutatnék még pár képet:





                             







Csütörtökön megbeszéltük Zsoltiékkal (Háfra Zsolt ), hogy az első F1-es szabadedzés és GP2-es szabadedzést követő szünetben összefutunk, aztán bóklászunk közösen tovább az állórészen. Ezek után választ is kaptam arra a kérdésemre, hogy vajon milyen képeket lehet az álló részről lőni.





A hangulat az álló részen sokkal jobb volt, ráadásul volt árnyék és iszonyat nagy füves terület. Olyan volt, mint egy kis piknik a Margit-szigeten, csak úgy mellékesen pár méterre tőlünk kergetőztek az autók. Ráadásul elég nagy területet be lehet így járni - majdnem a fél pályát- egészen a sikántól  az 1-es kanyarig...mondjuk inkább úgy, hogy célegyenesig:) Jövőre tuti ide veszünk jegyet.



















Z

2014. július 25., péntek

Ilyen a BOX

Mint minden évben, ma is volt boxutca látogatás a versenyhétvége előtt. Ilyenkor minden van, mint a búcsúban, de főleg tömeg és tömeg. Azért lehet találkozni Forma 1-es pilótákkal is, eddig minden évben akadt egy kis meglepetés. Erre az alkalomra minden versenyhétvégére érvényes jegy érvényes, érdemes tehát mindenkinek kilátogatnia, aki jeggyel rendelkezik.


Kapunyitás. Durvának tűnik, de 15 perc alatt bent voltunk. Annyira végülis nem is volt vészes.


A Szentkirályi "kutak" minden évben népszerűek. Eddig mindig úgy mentünk, hogy esni fog, persze mind a három alkalommal 40 fok volt...:D


Háfra Zsoltiékkal mentünk, elég hamar beláttuk, hogy a hagyományos fényképelés halott ötlet. Ezért egy titkos technikát alkalmaztunk. (Kéz a magasba és kattint kattint kattint szünet kattint kattint kattint kattint) Állítólag régen a japán samuraiok ezzel büntették az engedetlen fényképezőik zárszerkezetét. Az biztos, hogy sok expoból kevés lesz használható:)



A hangulatfelelősök:)


És itt még csak a Safety és Medical cart látni:)


Megy gépátvételre.


Schuminak még mindig nagyon sokan szurkolnak:)



A legtöbb ember a Ferrari-RedBull-Mercedes-nél tanyázott.


Ilyen képem tavaly is volt, most se maradhat ki:)


Fülesgyűjtemény.





V4-es légbefúvó egység. Meg egy Force India orrkúp:)


Kerékcsere gyakorlás a Saubernél




Meg kellett pár percre szakítani:)



Miután végig értünk a boxutcán visszajöttünk még egy körre, hátha látunk még valami érdekeset.


Gépátvétel itt is:)


Még nagyobb tömeg volt mint elsőre...bár most páran trollkodtak: Alonso végig sétált a Ferrari előtt, Kvjat elkezdett a korlát mögül autpgrammokat osztani:) (Ezzel olyan dugót generálva a boxutcában, hogy alig tudtunk haladni :D) Majdnem sikerült szerezni, de mire majdnem odaértem elköszönt. (Van hivatalos autogramm osztó hely és ott minden pilóta megfordul - más kérdés, hogy az ember nem nagy eséllyel kerül sorra:( Szóval ez tiszta bónusz volt, jófejségből:))


Mikrofonok a boxutcában:)


Nem csak Kvjat volt jófej, Ericsson is kijött egy kicsit...na jó...három lányzó kihívta fotózkodni, meg autogrammot kértek, de ha már kijött, lelkesen osztogatott mindenkinek aki kért:) Még nekem is:) Így sikerült 3 év után először, Forma1-es pilótától autogrammot szereznem:) Holnap remélem sikerül jó képeket készíteni róla:) Jóéjt mindenkinek, holnap reggel 8kor irány a pálya:)

Z


 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons