Az előző posztban ott hagytuk abba, hogy Baukó Levente a Kincses Turbó Team csapat tagjaként, háta mögött tudhatott egy teljes szezont. Elindult a hosszú úton.
Felhívnám a figyelmet a bukó elején lévő feliratra:)... |
A sors fintora, hogy útja szintén az évadzáró futamon ért forduló ponthoz, ugyanis 2011 utolsó versenyhétvégéjén a HF Racing Team vendége volt vasárnap folyamán. Ott összeismerkedett Szilniczky Gyulával, a csapatfőnökkel. Levente mesélt neki arról, hogy ki Ő, honnan jött, mit csinált eddig és mit szeretne. Jó hangulatú beszélgetés volt, nem történt semmi komoly. Legalábbis akkor úgy tűnt.
Egy hónapra rá azonban Gyula megkereste Leventét, hogy tervei lennének a 2012-es évadra és Ő pont beleillene az elképzelésbe. Emlékezzünk vissza, 2009ben a szezonzáró futamon Levente úgy kilincselt be a csapatokhoz, 2évre rá pedig már láttak benne lehetőséget mások is. Innen is látszik, hogy rettenetesen sokat számít egy végig tesztelt/dolgozott év, még akkor is, ha éles versenyen nem vesz részt a pilóta.
Pályára hajtás előtt, azért már látszik Levin is a feszültség...ez az egyik fő érv a bukó sisak viselése mellett: Elrejti az érzelmek egy részét és a csapzott frizurát. |
Levente egy kis gondolkodási időt kért, ismerkedett a csapattal, elmentek közösen gokartozni, pontosították az elképzeléseket, majd ezek után Levi úgy döntött belevág, csatlakozik a HF Racing Teamhez. 2012-ben már a HF Racing Team pilótájaként volt jelen, mint az utánpótlás nevelési program egyik tagja. Ez évben ugyan komoly feladatok még nem hárultak rá, de járt a csapattal, ismerkedett a légkörrel és persze tanult. Aztán eljött végre a pillanat, amire készült. Indulhatott egy versenyhétvégén, de sajnos nem itthon. Valenciában pattanhatott be egy Skoda Octaviába és mérhette össze tudását a mezőny többi tagjával. A versenyt megnyerte, az eredmény jutalmaként lehetőséget kapott a Förch Racing Supercup-os Porschéjának kipróbálására.
2012 végén nagyon jó esélyek voltak arra, hogy Levi teljes szezont fusson a német Volkswagen Scirocco Cup-ban, de végül nem sikerült megegyezésre jutni. Az azévi Skodás bravúr miatt felmerült az ötlet, hogy megcélozza a Cseh Skoda Octavia CUP-ot, de külső tényezők miatt mégse jött össze az ülés. Sajnos a cég akivel együtt dolgozott, a hazai autósportba pedig nem szívesen rakott volna pénzt.
|
Levi néha annyira lazának tűnik, hogy csak a 6 pontos öv tartja össze:) Tűnik, de itt már fejben a pályán van:) |
Aztán megint eljött a nagy lehetőség, úgy tűnt idén is alkalma nyílik indulni a szezonzáró futamon. Sajnálatos módon nem jött össze a dolog, de Levente bizakodó.
Egész napos telefonálgatás és rohangálás - ez jellemezte Levi 2013-as évadzáró OB futamát. |
Levi a két autó közti különbséget keresi |
Nem kicsit kapott, de Levi autószerelőnek tanul, simán hazavinné megszerelni:) |
Így jutottunk el a jelenbe, itt vagyunk most.
Ha egy versenyző nem overállban van, akkor is fel lehet ismerni a néha feltűnő, autó látványára előbújó, kanyarvadász ábrázatáról.És a csapatpóló is segít azért egy picit. |
Hát ezt nem lesz egyszerű kilakatolni...Levi még mindig a Lotuson szörnyülködik:) |
Ekkora kupát akarok jövőre ezen a versenyen szerezni |
Irányváltoztató célszerszám- avagy a kormány - Levi lelkesen magyaráz és mutogat érdekes részleteket Ifj.Ficza Feri autóján. |
Eddigi részek:
Első rész
Második rész
Harmadik rész
Z
5 megjegyzés:
Jó a cikk, jók a képek, jók az alatta lévő kommentek :D :D :D
jó a cikk, jók a képek, jók a képek alatti szövegek, vagyis minden :D :D
Köszi (Levi nevében is), örülök hogy tetszik:)
Legalább egy alkalommal le lehetett volna írni a teljes nevét...
Igazából a teljes név elhagyásának egyetlen oka van, mégpedig az , hogy ez egy posztsorozat 4. része és feltételezhető,hogy aki ezt olvassa,már túl van az első 3 részen. A "Levizéssel" szerintem sokkal közelebbi "hangulatú" a cikk Az első rész:
http://zar-ido.blogspot.hu/2013/10/hogyan-keszul-az-autoversenyzo.html
De igazad van, köszönöm a kritikát, kiegészítem.
Megjegyzés küldése