2013. október 13., vasárnap

Első órafelújításom története

Történt, hogy Bandi barátom, aki egy hajléktalan szálló vezetője, jelezte, hogy az egyik hajléktalanja talált valami órát, és ha úgy gondolom, akkor kipróbálhatnám élesben is, az addig megszerzett óraszerelési gyakorlatomat, amiket 2408-as Poljot Kirovskyie szerkezeteken követtem el. Mivel az órát egy szeméttelepen guberálta a hajléktalan, gondoltam, nincs mit vesztenem, így elküldte. Egy lepusztult állapotú ALSI wehrmachtswerk volt az!  LOL Igen, a könnyen szerelhető ww, amit már tudtam Zsolti barátomtól, így nem is olyan félve álltam neki.





 A 2408-as Poljothoz képest gyerekjáték egy ilyen Unitas 6325-ös werket leszervizelni.  Ennek ellenére nagy izgalommal fogtam neki a dolognak, hiszen mégiscsak élesben megy, és nem az én órám! Mikor megjött az óra, még nem is volt meg minden szerszámom hozzá, így vártam a postást, hogy mikor hozza a mutató leszedőmet, az olajozó tálkát, az olajozótűt, meg még nem is emlékszem már rá, hogy mi minden kellett még ahhoz, hogy hozzá láthassak. Kb. egy hét után elérkezett a nagy nap, hogy hozzá foghattam. Kivettem a werket a tokból, és a csúnya plexi alatt egy nagyon szép számlap volt, csak koszos volt. Így még jobban izgultam, hiszen akkor már láttam, hogy ebből egy szép órát lehetne csinálni. És csodák csodájára, a szeméttelepen kukázott óra életképes volt. Életemben először levettem a mutatókat, hiszen addig szerkezeteken gyakoroltam csak, majd a számlapot, és innentől már ismerős volt a feladat, és a legendának megfelelően, szinte magától mentek a hidak a helyükre.



 Ezután teszteltem a werket az asztalon, egész pontosan a szerkezettartón egy pár napig.



Közben kipolíroztam a tokot, és ezután jött a legnehezebb feladat, amire nem is gondoltam! 310-es acélbetétes plexit keríteni bele. Jártam a helyi órásokat, persze sehol nem volt. Az egyik helyen egy elemcserélő órás, pedig idősebb volt már, azt találta mondani, hogy plexi ma már nincs is! :-) Végül Bp.-ről a nagykerből sikerült találni hozzá, és összeállt az óra. Magam is meglepődtem az eredményen, hogy miből mit varázsoltam! És ezekért a percekért éri meg csinálni ezt az egészet! Íme a végeredmény:

 











3 megjegyzés:

Miből lesz a cserebogár? Szép munka!

nagyon tetszik! gratulálok!
Brx

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons