Tudjátok, hogy a fiúk 90%-a mi akart lenni mikor kicsi volt?
Hát autóversenyző. Aztán űrhajós. Utána pedig autóversenyző megint. És tudjátok
miért nem lett az? Nem, nem csak a pénz, nem csak a tehetség. Persze van akinél
mindkettő megvan, van akinél egyik se és van olyan akinél csak az egyik.
De tudjátok, hogy hogyan és merre vezet az út? Hát én sem:)
A neten erről nagyon kevés anyagot találunk, főleg azért, mert mire valaki
annyira érdekes lesz, hogy meg is írják a sztoriját, már nem valós időben
folyik a dolog. Nincs idő egy versenyhétvégés posztot 1-2hétig simogatni és
fogalmazni, pláne visszamenőleg 10évre...és ilyen hétvégéből addigra lesz
100.Vagy 200. Nem lehet elvárni, hogy visszamenőleg valakinek részletesen,
nyilvánosság elé legyen tárva a története. Pláne úgy, hogy aktív versenyzőként
az a fontos amit most csinál.
Szóval ha valaki kíváncsi az útra akkor mit lehet tenni?
Elkap egy olyan versenyzőt aki a startmezőn áll. Aki már bizonyított annyit,
hogy tudjuk róla, hogy nem csak álmodozik a levegőbe, hanem tud jól menni, ha
kap lehetőséget. Olyan versenyzőt akinek még sokat kell tanulnia, de ezzel
tisztában is van és hajlandó is tanulni. És ha ezt a versenyzőt sikerül végig
követni akkor abból kisülhet valami, ami eddig nem volt. Bizony, keményen
hangzik, de a srácból előttünk lesz Valaki, vagy előttünk tűnik el, akad el az
autóversenyzés sötét oldalának erdejében lévő mocsárban.
Itt jön a képbe Levente. Egy facebook csoportos poszt alatt
beszélgetős versenyemlítős komment után írtam rá. Nem ismertem én se. Az ezen a
héten tartandó Magyar Gyorsasági OB záró futamáról kérdeztem Őt. Tudjátok miért?
Mert Levente írta, hogy lesz, jöjjünk ki. Zozó meg felment a Hungaroring
oldalára és tudjátok mit látott? Azt hogy Okt11-13 ZÁRT RENDEZVÉNY. Ennyi. A
magyar autósport egyik fontos eseménye és ennyi van kiírva.
Aztán a beszélgetésünk elhúzódott, érintettünk sok dolgot és
arra lyukadtunk ki, hogy engem hiába érdekel az autóversenyzés, nem tudok róla
semmit. És most nem a vezetésről, ideális ív megtalálásáról, autó beállításáról
van szó, hanem az egész alapjairól. Hiába érdekel a magyar autósport, alig
jutok hozzá információhoz a magyar mezőnyről. Mióta megvettem a gépemet, azóta
akartam OB futamokra járni. Tudjátok hányról szereztem tudomást? 3ról. Tudjátok
hány volt? SOK.
Így hát úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk bemutatni, hogy
készül egy autóversenyző. Levente pont készülő fázisban van, az összes
kritériumnak megfelel. Egy posztsorozatot fogunk indítani ami ha minden igaz,
elég hosszan fog tartani. Levente sok dologról tud és reméljük fog is mesélni,
még a felszínen járunk, de már azt mondom, hogy sok érdekes téma lesz.
Sok
érdekes infóra számíthattok és lényegében teljes bepillantást nyerhettek egy karrierbe.
Leventéről fog szólni a poszt sorozat, hogyan
indult, honnan jött, merre, milyen úton és merre tart. Reméljük, hogy jövőre saját fotókkal is tudom illusztrálni a cikkeket, melyeken Levente versenygépjárműben helyezkedik el és a dobogóért küzd. Addig Levente képanyagával dolgozunk.
Egy pár szó Róla:
Baukó
Levente, beceneve Svéd. Budapesten él, tanuló, 2004ben kezdet Gokartozni.
Kistúrás tapasztalatai vannak, jelenleg dolgozik a következő szezonján, hogy
egy teljes szezont végig tudjon csinálni. Hogy miért és min kell ennyit
dolgozni, arról majd ki fogom faggatni
egy külön posztban. Születésétől fogva autóversenyző szeretett volna lenni
(rögtön így kezdtem a posztot...ugye hogy igazam van?:) ).
2007-ben
vett egy nagy levegőt és felkereste Zsoltit. Igen, Baumgartner Zsoltot.Én
mondtam ,hogy izgalmas lesz... Levente
tulajdonképpen mindenre nyitott, jövőre kistúra kategória a cél számára, de a
formula autós szezont, vagy akár egy-egy amatőr rallyn való indulást se tart
kizártnak.
Levente Facebook oldala |
Ha érdekesnek találjátok a történetet, akkor olvassátok a
posztokat és lájkoljátok Levente oldalát:)
Z
1 megjegyzés:
:)))
Megjegyzés küldése