Az előző posztban ott fejeztük be, hogy Levente majdnem
feladta álmait, új hobbit talált magának és talán autóra se néz többet. Aztán
úgy tűnt, a kötelék erősebb annál, hogy észérvekkel le lehessen mondani erről a
vágyról.
Bár Levente 2007-ben kezdte el komolyabban szervezni autós
karrierjét, nem ment minden olyan simán, mint ahogy remélni lehetett. A dolgok
nem akartak összejönni, a pénz még mindig hiányzott és Levente másodjára állt
úgy az autóversenyzés kapujában, hogy nem tudta eldönteni: erőltesse-e a
bejutást. Az új hobbi magával ragadta, Levi zenélt és fellépni járt barátai
zenekarával. Közben egy-egy versenyre eljutott - mint induló természetesen -
talán ennek is köszönheti azt, hogy nem tudott véglegesen és teljes mértékben
hátat fordítani eredeti álmának. Szépen szólt a gitár, de nem úgy, mint egy
Wankel...
Aztán 2009 nyarán Levente úgy döntött, hogy elég volt.
Visszatér a versenypályára. Olyan szép lenne leírni, hogy Levi talált magának
szponzort és már ebben az évben autóba ült. De nem így történt. Illetve nem
teljesen. Nagyon sokszor hallani versenyzőkről, hogy azért vannak ott mert
valaki befizette, azért tesztelhetett ezzel és ezzel a csapattal mert... Ezek a
hírek mostanság pont aktuálisak a két fiatal orosz srác miatt a Forma1ben.
Viszont Levente csak magának köszönheti, hogy 2009-ben versenyautóba tudott
ülni. 2009 Október 24.én (pont 4éve) volt a szezonzáró futam a Hungaroringen.
Levente itt találkozott a Kincses Turbó Team-mel és úgy gondolta érdeklődik
náluk egy keveset. Rövid beszélgetés után Levente rákérdezett, hogy
beszabadna-e ülni az autóba, majd erre egy meglehetősen meglepő választ kapott.
Azt mondták neki, hogy igen, ülj be, kösd be magad, indítsd be... . Hát így
jött össze Leventének az első komolyabb ismerkedése egy túraautóval. Az élmény
letaglózta Őt és talán azon a szombaton fogant meg a fejében a végső cél, a
túraautózás.
Levi 2010-ben is kapcsolatban maradt a csapattal, de sajnos
anyagi okok miatt, nem született köztük komolyabb kapcsolat, annak dacára, hogy
mind két fél érdeklődött a másik iránt. A 2010-es szorgos kapcsolatépítés
gyümölcse volt, hogy Leventének sikerült szponzort találnia, így minden akadály
elhárulni látszott attól, hogy 2011ben már a Kincses Turbó Team tagja lehessen.
Levente 2011-ben, márciusban ülhetett be először versenyzőként
a csapat Mazda RX-8-asába, ez volt Levi első komoly tesztje a csapattal és úgy
általában. Végre egy IGAZI túraautóban ülhetett egy profi csapattal a háta mögött,
szponzori támogatással.
A 2011-es szezont Levi végig tesztelte, tapasztalatot
szerzett a versenygépjárművel és szokta a légkört. Aztán 2011 végén eljött
amire nagyon vágyott, lehetősége adódott indulni az évadzáró futamon. Sajnos ez
a lehetőség végül kútba esett, mivel nem kapta meg az induláshoz szükséges
Licence-et. Nagyon drámaian hangzik, de egy ilyen év után semmi oka nem volt
bánkódásra, hiszen végre ott volt. Egy profi csapat tagjaként, versenyzőként,
folyamatos teszteléssel a háta mögött és értékes kiló méterekkel a kezében és a
lábában.
Természetesen a dolgok ismét nem úgy alakultak, ahogy Levi
várta volna. Ha érdekel, hogy hol folytatta Levi a versenyzést, hogy lett a
Skodából Porsche, akkor olvassátok el a következő posztot, ami a tervek szerint
a "visszaemlékezős" sorozat utolsó tagja lesz. Ha szimpatikusnak találjátok Leventét és segíteni akartok neki, akkor lájkoljátok FB oldalát és olvassátok a sorozatot továbbra is:)
Eddigi részek:
Első rész
Második rész
Z
Eddigi részek:
Első rész
Második rész
Z
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése