2013. október 24., csütörtök

Rotary Revolution - Gokartból az RX-8-asba

Az előző posztban ott fejeztük be, hogy Levente majdnem feladta álmait, új hobbit talált magának és talán autóra se néz többet. Aztán úgy tűnt, a kötelék erősebb annál, hogy észérvekkel le lehessen mondani erről a vágyról.

Bár Levente 2007-ben kezdte el komolyabban szervezni autós karrierjét, nem ment minden olyan simán, mint ahogy remélni lehetett. A dolgok nem akartak összejönni, a pénz még mindig hiányzott és Levente másodjára állt úgy az autóversenyzés kapujában, hogy nem tudta eldönteni: erőltesse-e a bejutást. Az új hobbi magával ragadta, Levi zenélt és fellépni járt barátai zenekarával. Közben egy-egy versenyre eljutott - mint induló természetesen - talán ennek is köszönheti azt, hogy nem tudott véglegesen és teljes mértékben hátat fordítani eredeti álmának. Szépen szólt a gitár, de nem úgy, mint egy Wankel...


Aztán 2009 nyarán Levente úgy döntött, hogy elég volt. Visszatér a versenypályára. Olyan szép lenne leírni, hogy Levi talált magának szponzort és már ebben az évben autóba ült. De nem így történt. Illetve nem teljesen. Nagyon sokszor hallani versenyzőkről, hogy azért vannak ott mert valaki befizette, azért tesztelhetett ezzel és ezzel a csapattal mert... Ezek a hírek mostanság pont aktuálisak a két fiatal orosz srác miatt a Forma1ben. Viszont Levente csak magának köszönheti, hogy 2009-ben versenyautóba tudott ülni. 2009 Október 24.én (pont 4éve) volt a szezonzáró futam a Hungaroringen. Levente itt találkozott a Kincses Turbó Team-mel és úgy gondolta érdeklődik náluk egy keveset. Rövid beszélgetés után Levente rákérdezett, hogy beszabadna-e ülni az autóba, majd erre egy meglehetősen meglepő választ kapott. Azt mondták neki, hogy igen, ülj be, kösd be magad, indítsd be... . Hát így jött össze Leventének az első komolyabb ismerkedése egy túraautóval. Az élmény letaglózta Őt és talán azon a szombaton fogant meg a fejében a végső cél, a túraautózás.



Levi 2010-ben is kapcsolatban maradt a csapattal, de sajnos anyagi okok miatt, nem született köztük komolyabb kapcsolat, annak dacára, hogy mind két fél érdeklődött a másik iránt. A 2010-es szorgos kapcsolatépítés gyümölcse volt, hogy Leventének sikerült szponzort találnia, így minden akadály elhárulni látszott attól, hogy 2011ben már a Kincses Turbó Team tagja lehessen.
Levente 2011-ben, márciusban ülhetett be először versenyzőként a csapat Mazda RX-8-asába, ez volt Levi első komoly tesztje a csapattal és úgy általában. Végre egy IGAZI túraautóban ülhetett egy profi csapattal a háta mögött, szponzori támogatással.



A 2011-es szezont Levi végig tesztelte, tapasztalatot szerzett a versenygépjárművel és szokta a légkört. Aztán 2011 végén eljött amire nagyon vágyott, lehetősége adódott indulni az évadzáró futamon. Sajnos ez a lehetőség végül kútba esett, mivel nem kapta meg az induláshoz szükséges Licence-et. Nagyon drámaian hangzik, de egy ilyen év után semmi oka nem volt bánkódásra, hiszen végre ott volt. Egy profi csapat tagjaként, versenyzőként, folyamatos teszteléssel a háta mögött és értékes kiló méterekkel a kezében és a lábában.



Természetesen a dolgok ismét nem úgy alakultak, ahogy Levi várta volna. Ha érdekel, hogy hol folytatta Levi a versenyzést, hogy lett a Skodából Porsche, akkor olvassátok el a következő posztot, ami a tervek szerint a "visszaemlékezős" sorozat utolsó tagja lesz. Ha szimpatikusnak találjátok Leventét és segíteni akartok neki, akkor lájkoljátok FB oldalát és olvassátok a sorozatot továbbra is:)

Eddigi részek:
Első rész
Második rész

Z


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons