2013. október 31., csütörtök

Hernyó kifli

Sziasztok!

Ezt a finomságot egy barátnőmnél láttam először. Rögtön felkeltette az érdeklődésemet csinos kis külseje és miután megkóstoltam rögtön el is kértem a receptet annyira finom. Most csináltam ilyet először így a külseje nem lett tökély de Andi húgom kétnaposan is jóízűen nyammogta a suliban. Remélem nektek is ízleni fog majd :)

    
 

           Hozzávalók:

           50 dkg liszt
           2 tk só
           1,5 dl tej
           1,5 dl víz
           2 ek. burgonyapüré
           3 ek olaj
           2dkg élesztő
           sonka
           füstölt sajt
           reszelt sajt
  • Elkészítés menete:


     Végy egy nagy tálat, öntsd bele a lisztet és a sót. Langyosítsd meg a tejet, mérd ki az élesztőt és tedd a tejbe. Amíg felfut az élesztő keverd a sós liszthez az olajat, a burgonyapelyhet és a vizet. Végül add hozzá az élesztős tejet is. Gyúrd össze az egészet ha túl lágy a tészta keverj hozzá még egy kis lisztet. Majd takard le és pihentesd egy fél órácskát.




    Ha kész a tészta oszd szét kisebb részekre (én 8-ra osztottam). A darabokat nyújtsd ki egy kb téglalap formára. Alulra tegyél egy szelet sonkát rá egy szelet sajtot, a felső harmadát pedig pizza vágóval vagdosd föl mintha egy medvetalp lenne. Ha ez kész szórd meg reszelt sajttal a felvagdosott részt.


    Hogyha ezzel is meg vagy göngyöld föl lentről a tésztát. Ügyelj arra, hogy a bevagdosott rész a kifli alá kerüljön különben szétnyílik sütés közben.






    Végül tegyük be 180 fokos előmelegített sütőbe. 20-30 perc múlva vegyük ki és tálaljuk.






    Jó étvágyat kívánok! :)











     

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons