2013. november 27., szerda

Dear Levi, take a SEAT!

Hogyan készül az autóversenyző? posztsorozatunk legújabb tagja, melyben Baukó Levente /becenevén:Svéd/ karrierjét követjük nyomon, immáron "élőben".

Azt terveztem, hogy miután a téli szezonban belassulnak az események, kicsit ritkább posztok jönnek Leviről. Ez a tény a múlt heti posztban is meg lett osztva. Aztán az élet mindig közbe szól.

Hétfőn beszéltem Levivel és kiderült, hogy jött plusz egy opció a jövő évre vonatkozóan. Ez még önmagában nem lenne hírértékű, hiszen Leviék sok dolgon dolgoznak jelenleg. Ott hagytuk abba, hogy az első lépés a szezonnyitón való indulás lesz, azon megy a munka gőzerővel.

Aztán egy ismerősön keresztül Levire rátalált a lehetőség, egy olasz csapat ajánlott egy harmadik ülést számára... A sorozat az ETCC, (ami lényegében a WTCC Európán belül mozgó változata, több géposztállyal, WTCC autóktól picit gyengébbekkel) az ülés pedig egy Seat Leonhoz tartozna. 


(Én száz-százalékig biztos vagyok benne, hogy azért kapta a lehetőséget, mert látták a Levis, Seatos képeim és úgy gondolták jól állna neki az autó.)




Úgy érzem, hogy ez nem kis dolog, végül Levit sikerült meggyőzni, hogy had írjuk meg a dolgot.Főleg úgy, hogy ma tesztelni járt a Slovakiaringen.Erről faggattam:

Z: Levi, mesélj, mi volt ma?
L: Ma volt egy teszt a Slovakiaringen...és nagyon rossz időnk volt. Hideg volt, fújt a szél, 2°C, csúszós aszfalt, köd.

Z: Levi, tudod, hogy nem az idő érdekel:)
L: Mire vagy kíváncsi?

Z: Ez egy olyan autó volt, mint amibe jövőre beülhetsz?
L: Nem teljesen. Ebbe H váltó volt, erőben valahol 200-250 paci között van és 1100 kg. Viszont nincs benne semmi elektronika, (még ABS se!) és egy igazi versenyautó a javából!


Z:Mutatott valami újat?
L: Hogyne! Eddig még nem vezettem első kerekes versenyautót, nagyon pozitív volt ahogy az autó viselkedett. Nagyon jó tapadása volt még ilyen körülmények között is és nagyon jó volt vezetni. Azt hittem az RX8 és a Porsche után nem lehet újat mutatni.

Z: Na de Levi és az Octavia?
L: Az annyiból volt más, hogy szekvenciális váltó volt benne, kevésbé tolta az elejét mint ez az autó, na meg a H váltóssal hosszabb féktávokat kellett vennem. Igazából igen...Volt már első kerekes versenyautó, de az más volt.

Z: Azt mondtad, hogy elég rossz volt az idő, lehet ilyen időben rendes tempót menni?
L: Persze...természetesen nem a száraz pályás, meleg idős szintet, de a célegyenes végén a féktávot így is 250 km/h-ról vettem.

Z:Mennyire tekinthető normálisnak az aki ilyen időben ilyen tempót megy?:)
L: Muszáj...nem mindennap tesztelhet az ember, ilyenkor muszáj a legtöbb tapasztalatot szerezni. Minden méter számít. Amúgy dél felé már javult az idő, ami kellett is, hiszen az autó száraz pályára volt beállítva. Elkezdett sütni a nap és felment a hőmérséklet olyan 5°C-ra...jó ez se egy álom,de jelentős javulás volt.


Z: Ja, az úgy más. Elmondhatod hogy kié az autó?
L: Ez a mai Seat a Slovakiaring autója, bérelhető, nagyon segítőkészek a helyiek, minden szuper volt. A szállástól az ételekig...minden.

Z: Ilyenkor hol szállsz meg?
L: A Slovakiaring pályaszállójában, a pálya mellett van közvetlen.


Z: Azta, ott van ilyenre lehetőség?
L: Meglehetősen modern pálya, ennek minden előnyével. A pályaszállást se úgy képzeld el, mint egy alacsony költségvetésű táboroztató helyet. Kulturált környezet, kedves személyzet, a szobalány például igen szemrevaló volt és jót is beszélgettünk.

Z: Csak nem?
L: Neem...Tényleg nem. Van most olyan az életemben aki miatt az ilyen dolgok kiesnek.


Z: Úgy érzem erről nem igazán szeretnél bővebben beszélni.
L: Egyelőre nem:)

Z: Szóval felhívtad őket, hogy mennél és adták az autót?
L: Nem. Mondhatni szerencsére nem:) Ugyanis ezt a tesztet olyan szponzoroknak köszönhetem, akikkel folynak a tárgyalások a jövő évet tekintve.


Z:Mondj márkanevet bátran.
L: Sajnos egyelőre nem tehetem, mivel még folynak a tárgyalások. Látod, képet se készíthettem, még saját célra se, nem hogy ide... De ha megegyezünk...
Z:Arról lesz poszt:);)

L: Persze, feltétlen megosztom, amint lehet.

Z: Nem izgulsz? Az ETCC egy elég nagy ugrás lenne számodra.

L: Bízom benne, hogy hamar beletudnék tanulni. Ha összejönne a dolog, akkor mennék az olasz bajnokságban is, erről már beszéltünk a csapattal.

Z: Köszi a válaszokat, drukkolunk:) Aztán ahogy Michelisz Norbi mondta: "Jobb láb a gázon, bal láb a jobbon!"
L: Én köszönöm:) Ezúton is köszönöm a szurkolói támogatást, ami egyre inkább növekszik. Ennek nagyon örülök.

Jelenleg ez a helyzet, természetesen ahogy van valami megosztható fejlemény, jelentkezünk új poszttal. 

Z


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons