2014. május 18., vasárnap

Tanulmányautó nézőben - Opel nap

Először 2011-ben rendezte meg az Opel a Hungaroringen családi napját, az Opel Magyarország 20. születésnapja alkalmából. Akkor Waro barátom szólt, hogy jöjjünk ki, mert lesz Tankcsapda koncert. Úgy voltunk vele Nikivel, hogy ha már odamegyünk ingyen koncertre, akkor legalább illik előbb menni és megnézegetni az autókat. A közösségi autó nézegetés annyira jó hangulatúra sikeredett, - a többi, érdekes program mellett - , hogy azóta hagyománnyá vált a májusi Opelozás és Tankcsapdázás nálunk is. Meg még rajtunk kívül 40 ezer embernél, így szerencsére mondhatjuk, hogy van rá igény, hogy minden évben megrendezzék.


Nem vittem fényképezőt, mert csak a nyűg van vele, ha szórakozni megy az ember. Normálisan fotózni meg ilyen tömegben úgy sem lehet. Első alkalommal telefonnal kattintgattam, másodikra vittem gépet, de rendesen csak a koncertet tudtam fotózni. A rendesen elég túlzó jelző, mert tele fronton fényerővel nem állok jól. Aztán harmadik alkalommal úgy gondoltam, hogy telefonnal fogok fotózni, de a nagy szórakozás közben valahogy elmaradt a képkészítés...Aztán idén úgy gondoltam, nem fogok fényképezni, telefonnal sem, mert minek. Úgy se írom meg, mert nem lesz használható anyagom.

A Cascada volt az egyik legnépszerűbb kiállított autó...nem alaptalanul:)

Ebben az évben kint volt az Opel friss tanulmányautója, a Monza, ami bent volt egy sötét, úgy ahogy megvilágított boxban. Mire felértünk a paddockba már zárt a bazár, még be tudtam pillantani... de hoppá, kint állt egy trailer...mondták, hogy azzal viszik el...MOST. Egész nap egy helyben állt az autó, de mi láthattuk mozgásban, mert az autó a saját "lábán" állt fel a trailerre. Illetve be, mert dobozos volt.


Kíváncsi voltam, hogy vajon zökkenőmentesen fog-e zajlani a rövid utacska, mert igencsak nagy volt az érdeklődés az autó iránt.


De nem volt semmi fennakadás végül, türelmesen és kedvesen terelgették az embereket.


Élőben még sose láttam tanulmányautót mozogni, nem hogy előre, de tolatni végkép nem. Igazából tolatni még videón se láttam...




Kapott egy kis kíséretet az autó, kicsit zombi inváziós hangulat volt:D

Végül a sofőr is kijutott az autóból. Az ajtó elektromosan, távirányítóról csukódott:) ( Igen, tudom az 1007es Peugeot ezt régóta tudja, na de ez felfelé nyílik:) )




 Opel.rar


Az Opel nap hagyományosan mindig Tankcsapda koncerttel zárul, amire mindig nagyon sok érdeklődő érkezik.



Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons