2014. június 26., csütörtök

Meglepetés a ringen

Waro barátomat sikerült beleugratni egy gép vásárlásba (bár nagyon noszogatni nem kellett, mert egy ideje már nézelődött) és megbeszéltük, hogy ha vége a vizsgaidőszaknak, akkor elmegyünk majd fényképelni együtt. Június 23.ára volt hirdetve egy Time Attack futam a ringen, gondoltam ez megfelelő lesz, már a múltkori pályanapon is láttam Waron, hogy tetszene neki ez a sportfotó téma.

Facebook esemény, 16:00-20:00 között volt kiírva, gondoltam ha odamegyünk 4-re, abból baj nem lehet. Waro erősen motoros, az autó neki csak közlekedési eszköz, de hát gondoltam csak kibírja ezt a 4 órát valahogy. Hát nem kellett neki:) Mikor beértünk, láttuk, hogy motorosok vannak a pályán, gondoltam, mindjárt jönnek le. (18.00-kor le is jöttek :D) Örültem a dolognak, mert még nem volt alkalmam kétkerekűeket fényképezni a ringen (csak a célegyenesben, de hát az...).






Teljes galéria itt és itt .


 Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons