2013. szeptember 12., csütörtök

Ismerkedés a tükörrel és lányok Lotus ülésben


Mikor megvettem a gépet kimentem a Hungaroringre fotózni, gondoltam ez jó kis alkalom lesz arra, hogy kicsit megismerkedhessek, összeszokhassak a géppel. A hétvége nagyon élvezetes volt, akadt alkalmam próbálgatni a gépet és a kétfős (fős?darabos!) obi parkom, egy csomó tapasztalatot szereztem. 


A két nap alatt 4ezer képet sikerült készítenem,amit őszintén szólva igazán átnézni soha nem volt időm. Mindig volt újabb téma amit lehetett fotózni és az abból keletkező nyersanyag sokkal átnézhetőbb volt mint ez a csomag.



Az elkészített képek mennyiségét az indokolta, hogy a korábbi gépemmel csoda volt ha sikerült eltalálni a fókuszt, ezer autós képből kb 100 lett használható. A dslr-rel ez a probléma megszűnt, ezt viszont csak akkor láttam mikor az első nap után átnéztem nagyjából a képeket. Így van közel 100 képem ugyanarról a swiftről,ugyanabban a kanyarban:)


Most van időm, így gondoltam elkezdem átnézni a képeket, megpróbáltam kigyűjteni a legjobbakat és kicsit utómunkázni, újra vágni stbstb. Íme az első "adag"





Nem, Ő nem az Anett:)


 Galéria:



Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons