2013. szeptember 19., csütörtök

Pizza

A pizza úgy gondolom az egyik legelterjedtebb étel manapság a fiatalok körében.Nekem is a kedvenceim közé tartozik mégpedig mert gyors,egyszerű finom,olcsó és feltéttől függően változatos meleg étel.Persze a leggyorsabb változata az étteremből rendelt :D De ha van pár perced és szívesebben eszel olyat amiről tudod is ,hogy mi van benne akkor roppant egyszerűen magad is elkészítheted otthon :)
Próbálkoztam már más receptekkel is de nekem eddig ez ízlett a legjobban ,ezért gondoltam megosztom veletek is hátha megéheztek.



 


Hozzávalók:

30dkg liszt
2dl tej
(szükség szerint vízzel lehet hígítani)
1db tojás
1,2dkg élesztő
kiskanál só
3ek olaj






Elkészítés menete:

Végy egy nagy tálat,öntsd bele a lisztet és a sót.Langyosítsd meg a tejet,mérd ki az élesztőt és tedd a tejbe.Amíg felfut az élesztő keverd a sós liszthez az olajat,a tojást és a vizet.Végül add hozzá az élesztős tejet is.Gyúrd össze az egészet ha túl lágy a tészta keverj hozzá még egy kis lisztet.Majd takard le és pihentesd egy fél órácskát.



Ha kész a tészta nincs más dolgod mint ,hogy kinyújtsd azt.Végy egy gyúródeszkát és egy sodrófát majd a
 tepsid méretének megfelelően oszd föl és nyújtsd olyan vékonyra ahogyan azt te szereted.



Ha ez meg van vajaz ki egy tepsit és tedd bele a tésztát.Innentől kezdve mindenki maga kedve szerint ízesítheti,én ezúttal egy paradicsomos alapra sonkát,sajtot,kukoricát tettem rá.(jó tipp paradicsomsűrítmény
 helyett inkább ketchupba keverj el friss petrezselymet és egy kis bazsalikomot)



Végül tegyük be 180 fokra előmelegített sütőbe.20-30 perc múlva vegyük ki és tálaljuk.


 
Jó étvágyat kívánok!

Niki




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons