2013. szeptember 12., csütörtök

Posztapokaliptikus Poszt

Az utolsó bejegyzésünk elég régen volt, ennek az oka nem az, hogy meguntuk a dolgot, csak a szorgalmi időszak végéből adódó ZHözön,és az első decemberi vizsgára készülés lekötötte minden erőforrásunk.

Mivel tegnap világvége volt, köszöntök minden túlélőt,aki mókusokkal hajtott generátorok által tudják működtetni PCjüket,és a nagy toboz gyűjtögetés közben szánnak időt blogunk olvasására. Az erdőkben pedig figyeljetek, a medve nem játék, akkor sem ha alszik.


Hoztam két témát, az első az a szemfotózás.Egyik forumon kérdezősködött valaki hasonló céllal gép után, én meg gondoltam kipróbálom mit lehet kihozni a gépemből ilyen téren.Rendezettebb körülmények között,és több próbálkozással azért többet,mint most sikerült,de szerintem a végeredmény így se lett rossz.


 

 A leképzést közgyűrűsor javította 1:2-re, a fényt pedig az öreg vakum állta, a Bikulástól kapott vezeték-nélküli kioldó közbeiktatásával, egy állványról.(Természetesen a falra irányítva)



A képen amúgy Niki szemei láthatók,meg a szembogarában én is:)

A másik téma pedig a téli táj,ezt nagyon nem kommentálnám,csak annyival ,hogy nem lehet azt mondani ,hogy az alkotás folyamata még a kutyát sem érdekelte.A képek ezúttal is zömmel manuális objektívekkel készültek,kivéve a galambos, és a kutyás kép:)









Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons