2013. szeptember 12., csütörtök

Végre elkaptam Norbit...

Michelisz Norbi nem nagyon szorul bemutatásra, így rögtön bele is vágnék. Nagy bánatom volt, hogy eddig Norbit nem sikerült lefényképeznem (rendesen). Nem hogy versenyautójával közlekedve (Norbis futamon nem fér bele a folyamatos Noooorbidálásba ), de még autó nélkül se. Viszont mostani Totalcar Trackyday-en volt akkora szerencsém, hogy találkoztam vele. Tudtam, hogy fél1 kor fog dedikálni a Totalcar standjánál, ezért 12 körül felmentem a paddockba bóklászni. Aztán mikor épp az új 6os Mazdát nézegettem, megkocogtatta a vállam egy Úr, hogy ha gondolom, ott van Norbi az Ő boxukban (Katt:SimTechsRacing),fején 3D-s szemüveg és nem fényképezi Őt senki. 







Norbi nem hazudtolta meg magát, amikor levette a sisakot és észrevette, hogy fotózom, rögtön köszönt, aztán odajött kezet fogni is. Elég szoros volt az ütemterve, de egy pár szóra is volt ideje.Igazából meg se lepett, Neki mindig van. Világbajnok a srác, (2012 Yokohama Trophy) de olyan kedves és barátságos minden rajongójával és úgy örül mindenkinek, mintha most kezdte volna. Nem véletlen, hogy miatta van majdnem mindig tele a Hungaroring a WTCC futamokon.Aztán Norbi beült a szimulátorba, ahol letaglózó volt ahogy vezetett.Illetve nem, hiszen tudtam mire számítsak, de "élőben" látni , ahogy ment, azért az más:)






Az összes kép pedig itt található:katt


Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons