2013. szeptember 12., csütörtök

Citromos Sör és Lopott idő

Pénteken Bandival megdöntöttünk egy rekordot, szerintem még ennyi ideig senki nem hagyott érintetlenül kitöltött sört. (A BME környékén tuti nem). Bár azt még hozzá kell tennem, hogy valószínűleg ennyi citromot se pakolt bele még senki  1 pohár sörbe...de a tudomány érdekében néha áldozatokat kell hozni.




Nem öncélú szórakozásból tettük, az Áramlástan Szakosztály fotópályázatához készítettünk "minta" képeket.
Szerintem lett 1-2 jól sikerült kép, gondoltam ezeket megosztom Veletek:




 



Kis érdekesség a képekről:
A váz a szokásos, az objektív ezúttal viszont a kedvenc darabom volt, egy régi, M42-es, orosz üveg, a Helios 44M. Elég idős darab, nem tudom pontosan ,hogy mikori, maradjunk annyiban ,hogy idősebb mint én:)
Az objektív és a váz kapcsolatát ezúttal is adapter tette lehetővé,mint a madár fotózáshoz használt Jupiter esetében.
A megvilágításért egy LED-es fejlámpa volt felelős, szerintem elég jól ellátta a feladatát.


Ha már így szóba került a Helios , itt egy videó ami a segítségével készült (Közgyűrűsor beiktatásával) egy Duylong ugróóráról.
Az 1 percet felesleges végig nézni, a videóban nem lesz semmiféle fordulat, vagy csavar,de érdemes belenézni, mert érdekes szerkezet:)


Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons