2013. szeptember 12., csütörtök

Össznépi autózás a Hungaroringen

A mostani hosszas "bejegyzés szünet" oka a vizsgaidőszak volt.Én már végeztem, de Zsófi és Norbi még küzdenek, tessék nekik szurkolni.:)

Az első Totalcar pályanapot még 2012 márciusában szervezték meg, mondhatni , hogy szinte a véletlen műve hogy összejött.Az a rendezvény egy igen nagy és erős lökés volt a dslr-ezés felé. Akkora sikert aratott, hogy 2012ben szerveztek még egyet, amire Fókuszpontostúl-mindenestül mentünk volna Norbival, aztán úgy alakult, hogy okosabb ötletnek tűnt irtech ZH-ra készülni. Viszont idén az első alkalom a Hungaroringen került megrendezésre, nagy kár lett volna kihagyni. Persze én ezúttal is szervizúton döntögettem a köridőt, gyalogosan, a géppel a nyakamban:)



Három obit vittem magammal, az öreg 75-300as telét, a Tamit a paddockos fotózáshoz és egy 135mm-es, fix, manuál fókuszos M42es obit, mert az egyik TC-s posztnál a kommentek között megemlítette a szerző, hogy ilyennel nem lehet gyors autókat fotózni. Persze, értem én, hogy hogy érti, de nem is én lennék, ha nem kötnék bele egy ilyen gondolatba, és próbálnám meg kivitelezni a dolgot.

Összesen 630 képet töltöttem fel, amit boldogan böngész végig, magát keresve az aki a pályán volt, de itt csak pár jobbat mutatnék nektek:) (ilyenkor jóval "megengedőbb" a szűrési szint, hiszen egy picit rosszabb képnek is sokkal jobban örül az, aki rajta van, mint a semminek)


Egyik nagy kedvenc...az MX5
A típus, aminek a hátulja '89-óta ugyanúgy néz ki:) 

A Renaultnál tudják hogy kell méregzsákot gyártani...
A földből kiásott autó...ki gondolta volna 2 évvel ezelőtt, hogy egyszer versenypályán fog nagy biztonsággal mozogni? Szerintem még Pistáék se:)
Igen, még mindig az MX-5 :)
Göbi bogara...mikor megláttam a pálya szélén megijedtem egy pillanatra, hogy Porsche lett belőle ...
...de aztán kiderült,hogy...
...csak a benzin...:)
A hűtőmaszkon a VW embléma helyetti TDI felirat...
...hátul pedig a füst hirdette, hogy "mi hajtsa' "
Egy iszonyatosan szép E30as kombi touring

Ilyet se sűrűn látni itthon...
...Ilyet pedig pláne:) De sok év szenvedés után végre a helyén...
Na, ez a legendák találkozása, nem az opel nap:)
Általában "egyszerre" 2-3 képet tudtam lőni egy autóról a sikánban...erről egyet...
Hangyász:)
Róla csak azért sikerült sokat lőni, mert lassan ment...
...még nagyban folyt az állítgatás...
...így könnyű célpont volt:)
Brutálisat ment
Az egyik legszebb Alfa...
A köridőnek nem tett jót, de látványos volt:)...
Sok lesz
Sok lett

Szerencsére nem lett gond, megoldották szépen





Nem csak engem érdekelt:)
Pista, akinek nagyon sok munkája volt abban, hogy ilyen flottul menjen minden.
Bandi és a Shitgun
tényleg ez a neve:)...

Sajnos 2 kör után difi gondok léptek fel (nap végére megoldották)

Pacik...

...Pacik mindenhol...


R33 :)


Öreg Volvo nélkül nincs TC pályanap...mellette pedig...

...egy kombi Impreza:)

O MG



Clio V6...
 Most pedig jöjjenek az öreg, manuális fixxel készített képek:
gyári Zsiguli...

VW 911 :)

Első generációs A4
Leaf...versenypályán.Eddig ilyet is csak a GranTurismoban láttam:)



köd előttem, köd utánam?

HoppHopp


Radical...

A teljes galéria:


Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons