2013. szeptember 19., csütörtök

Sziasztok!

Zolival ellentétben tőlem még nem olvashattatok sehol sem bejegyzést, ugyan is új vagyok a blogolásban. Azért remélem sok érdekességet, hasznosságot olvastok majd tőlem is,de minimum egy kis mosolyt csalok majd a mindennapjaitokba :)

Első körbe szeretném nektek bemutatni az én kis gépemet: Olympus E-PL1



Nagyjából fél éve tudhatom magaménak ezt a kis szépséget,azóta is nagy a szerelem.
Ha esetleg fényképezőgép vásárlás előtt állsz vagy benned is megfogalmazódott már az a bizonyos "de jó lenne megörökíteni ezt a pillanatot" mondat ,akkor te is abban a cipőben jársz mint én jártam fél éve.
Fontos neked a minőségi jó kép?hajlandó vagy egy gombnál többet is megnyomni ,esetleg picit érdekel a fotózás is és nem csak a képek?Fényképezőgépeddel nem csak jó minőségű képeket de videókat is szeretnél készíteni?Nincs túl nagy kereted erre?Vagy talán tele vagy mindig cuccokkal pakolva ha elmész otthonról és nem akarsz plusz terheket cipelni?Na akkor ne gondolkozz tovább ez a te géped is ;)
Ez a kis csoda a KOMPAKT és a DSLR gépek legjobb tulajdonságaiból lett összegyúrva így nem is választhatnál jobban! (szerintem)
Ha többet szeretnél megtudni erről a gépről :http://pixinfo.com/cikkek/olympus_e-pl1

Niki

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons