2013. szeptember 12., csütörtök

Jó tanács Szilveszterre

Már évek óta Gyömrőn töltjük az Augusztus 20.át, hol szűkebb, hol tágabb családi körben. Itt (ott) mindig szép műsort csinálnak, az egyetlen gond az itt is csak az, ami mindenhol: iszonyú nagy tömeg van. Tavaly nem mertem kivinni a gépet a tömeg miatt, idénre meg még vihart is jósoltak, így pláne nem vittem.

Mint kiderült , hiba volt.Ugyanis a vihar nem jött, de a rémhírek miatt egy csomó ember is otthon maradt.Nyugodtan lehetett volna fényképezni.


Viszont a telefonom nálam volt (meglepő, igaz? :D) és indulás előtt beleakadtam ebbe a cikkbe : 
http://szifon.com/2013/08/19/hogyan-fotozz-tuzijatekot-iphone-nal-augusztus-20-an/


Egy dolgot fogadtam meg, ami viszont hasznos is volt: " próbáld meg beállítani az AE/AF-t. Ez azért kell, hogy ne fókuszáljon össze-vissza az iPhone minden egyes fotózáskor. Mikor elrobban az első pár rakéta, az egyikre nyomj rá a képernyőn hosszan, így a gép arra a pontra teszi majd az AE/AF zárást."


 Nem állvánnyal dolgoztam, igazából csak a kíváncsiság hajtott.Kíváncsi voltam , hogy mi fog kiesni a telefonból.
  Még külön fotós programot se használtam hozzá, érdekelt, hogy a "gyári app" mire képes.


 A képeket LR-mal megvágtam, meg picit igazítottam rajtuk,de semmi drasztikusat nem műveltem velük.





Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons