2013. szeptember 12., csütörtök

Ez-az-amaz

Sajnálattal olvastam hogy Zs gép nélkül marad egy időre, reméljük minél hamarabb hozzájut egy GÉPhez. Viszont én már rég írtam, lássuk mi történt azóta:

FÉNY

Sikerült beszereznem egy vakut:) Végül megfogadtam Viktor tanácsát, mi szerint az fontosabb hogy forogjon a feje,mint az hogy tudjon E-TTL-t. A kiválasztott egy Canon 430 EZ lett, szerencsére Viktor eltudott jönni velem megvenni, és megnézett rajta mindent, hogy van-e valami baja...szerencsére nem volt.Ezúton is köszi Neki a minőségellenőrzést:) Ez egy régi, még a filmes Canonokhoz készült, manuális vaku, igaz tud TTL-t,de csak analóg vázakon, viszont szerencsére az 1000Dvel is kommunikál valamilyen szinten, a rekeszértéket kiírja , és a gyújtótávot is tudja követni, ezzel teljesítve túl azt, amit Viktorral vártunk tőle. 

Egy kis bohóckodás a vakuval:


A másik vakus képem egy érdekes szituáció, egy zalakarosi panzióban történt az eset...a hölgy többször is lement spárgába:) Ha mesélik nem hinném el...szerencse hogy pont nálam volt a gép:)


Kiegészítők:)

Mivel ma (és holnap) a Mammutban lévő Edigitalban ingyen tisztítanak obit és szenzort, így becsattogtam a géppel, hogy nézzenek rá, több mint féléve van nálam és én még nem tisztítottam. (Én nem is fogom, csinálja olyan aki ért hozzá:D) Meglepően tiszta volt a szenzor 1-2 porszem volt csak rajta, ez azt jelenti hogy elég gyorsan és óvatosan cserélek obit:) A Hungaroring szalagkorlátja mögötti poros rész pedig biztos nem a legjobb körülmény az obi cserélgetésre, de úgy tűnik megoldható "tisztán" :) 

Ha már ott voltam vettem egy Lenspen , objektív tisztító "ceruzát" , az ott látottak (és a neten olvasottak) alapján hasznos cucc, itthon meg is tisztítottam vele az obiparkot:)

A másik dolog amit beszereztem, az egy Hoya UV szűrő volt, mivel a teleobim eléggé megkedveltem (és nem tervezem lecserélni jó ideig) , gondoltam nem árt neki egy kis plusz védelem. Hazaérve leteszteltem a 18-55-tel (hiszen arra is jó) és egyáltalán nem nyúl bele a képminőségbe, jó vétel volt:) Bíztam benne, a szemüveg lencsém is Hoya, az se nyúl bele negatívan a képalkotásba:D persze nincs összehasonlítási alapom:)

Mára ennyi volt, képgaléria ezúttal nincs:/

Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons