2013. szeptember 12., csütörtök

Best of 2012

Mivel lassan itt az év vége,és mivel az év utolsó napján senki nem fog fb előtt ülni,és adott esetben elolvasni a legújabb fókuszpontos posztot, ezért gondoltam megírom ma, az év hátralevő részére már úgysincs betervezve publikálható fotózás.



Március - Totalcar Trackday (Slovakia Ring)

Az első Totalcaros pályanap sorsfordító volt sok szempontból, hisz ez egy remek kezdeményezés volt, ami szerencsére úgy néz ki ,hogy folytatódni fog.Idén már volt második alkalom, Norbival mentünk is volna fotózni, de úgy hozta a sors (BME) ,hogy nem volt időnk (IrtechZHra készülés) elmenni.
Én pedig itt szerettem igazán bele annyira fotózásba, és annak a légkörébe, hogy tudjam, kell egy komolyabb gép.






Mindenki jól érezte magát,a madarak pedig azt csiripelik ,hogy jövőre már a Hungaroringen is lesz ilyen alkalom,én pedig megpróbálok kijutni,meg minimum Norbit kicipelni rá:)

Utazás a világvégére - Canon 1000D

Áprilisban, az egyik tanulós éjszaka lezárásaként körülnéztem a pixinfo aprohirdetései között és találtam egy árban ,tartalomban nagyon szimpatikus hirdetést,a baj csak az volt vele, hogy Szombathelyre kellett menni a gépért.Mindenesetre jó vétel volt, én pedig végig hallgathattam az addigi összes égésteret,és showder klubot:)Az első kattintások:



Otthon persze azon próbáltam ki a gépet aki mindig készségesen állt kamera,fényképező,kamerás mobil elé,az öreg Garfieldon. Utolsó napjaiban igen sok fotó készült róla.



Helyes a meglátás, miszerint "ez nem az az állat", Ő Dorisz
Április- Hungaroring -Gyorsasági OB

Ez az esemény egy remek alkalom volt arra, hogy próbálgathassam a gépet, megnézzem mit tud,mit lehet egyáltalán egy ilyen szerkezettel művelni. Nagyon élveztem az ottani fotózást, szerintem a képek se lettek rosszak, ahhoz képest , hogy első alkalom volt.




Helios - avagy az analógok támadása

Forumos vélemények nyomásának engedvén, beszereztem egy régi, orosz obit, amit adapter segítségével tudok használni a vázon. Nem csalódtam benne, sőt utána még követte egy másik fix orosz üveg is.
Ez a kép pedig mindent elmond arról hogy miért szeretem ezt az öreg, orosz üveget:

Nyárra már egész szépre duzzadt a szett, akkortájt érkezett a filmes gép,és a 28-80as Canon obi is.
A Helioshoz beszereztem egy közgyűrű szettet, ennek segítségével születtek ezek a képek:


Forma 1 - Július 

Idén úgy gondoltam, hogy muszáj kimennem legalább a szombati napra,megnézni az időmérőt. Ahhoz "láttam" már elég motor/autóversenyt helyszínről, hogy tudjam, hogy a futamot innen nem olyan élvezetes nézni. Kivétel ez alól a WTCC ahol a pályát majd szétszedi a sok Norbi drukker:) (nem Forintos:)) De az nem is igazán futamnézés, hanem szurkolás, számomra más kategória picit, hiszen olyankor pont nem érdekel ,hogy a többiek mit nyújtanak,milyen csatát vívnak, csak a magyar srácok számítanak:) (Michelisz Norbert & Wéber Gábor)
Na meg a jegyhez járt a csütörtöki boxutca látogatás, ami szintén nagyon izgalmas volt, pár csapat kerékcserét gyakorolt, ami 2 méterről nézve más azért mint a TVben.És a csúcspont az volt,mikor Alonso megjelent a Ferrari boxában,és beült az autóba molyolni valamivel:) Ezúttal nem kaptam fotósmellényt, de jó helyünk volt:)






King Of Europe - Hungaroring - Augusztus

Ehhez nincs sok hozzáfűzni valóm, itt is nagyon sokat tanultam, és nagyon élveztem a fotózást, valamint a pénteki edzésen a pályarendezésben is volt alkalmam segédkezni,mivel a versenyzők az edzésen keresik a határokat, ilyenkor pedig könnyű átesni azokon.






Kawasaki nap - Augusztus 

A minden éves, már-már szokásos Kawa Lime fesztivál a ringen,itt próbáltam ki először élesben a frissen beszerzett portrémarkolatot. Annyira friss volt, hogy délután ötkor kezdődött az esemény, a markolat pedig aznap reggel fél kilenckor érkezett a postán:)

Így már önvédelmi fegyvernek is használható...


Waro elrablása - Szeptember

Waro barátomat szülinapja alkalmával azzal leptük meg, hogy elraboltuk - akinek ilyen barátai vannak mint én , annak már nem is kell ellenség. Nem kell semmi durvára gondolni , csak gondoltuk meglepjük egy kis hajókázással. 



Az év többi produkciója jóformán már mind a fókuszpontos korszakban zajlott, amit kiemelnék az a Morning show-s fotózás , mindemellett rengeteg kisebb "projekt" volt, tárgyfotók, fotókörös alkotások, Wéber Gábor fotózása...
A felhasznált képek egyike se lett most, újra felrakás előtt utómunkázva, "innen" nézve, azért még lett volna 1-2ben több, mint amit akkor, elsőre sikerült kihozni.

Remélem tetszettek az írásaink, és képeink, jövőre folytatjuk, maradjatok velünk:)

Boldog Új Évet Mindenkinek:)!

Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons