2013. szeptember 26., csütörtök

Golf-találkozó videó

Sziasztok!

Szombaton Golf találkozót szerveztek a Hungaroringen ahová mi is ellátogatunk. Bár nem Golffal, még csak nem is Volkswagennel érkeztünk, még is számos jó programon vehettünk részt. Ezúttal is Zolitól olvashattok majd részletes beszámolót én pedig egy kis videóval készültem nektek :) Remélem vissza adja majd a jó hangulatot.Csak még annyit tennék hozzá, hogy én egész nap lázban égtem attól a pillanattól kezdve, hogy kezembe került a belépővel együtt a tombolajegyem is. És bár nagy bánatomra nem nyertem, még is elégedetten, tele élményekkel és nagy vigyorral az arcomon tértem haza a nap végén.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons